Převést společnost ze světa offline byznysu do digitálního světa, vám přinese výhody ve všech oblastech podnikání.

Výrazně tím navýšíte zisk, protože současný obrat e-commerce v České republice je zhruba 81 miliard a stále roste. Zároveň snížíte náklady potřebné na provoz firmy. Na první pohled se to může zdát jako nemožné, ale my vám ukážeme, jak jednoduše digitalizujeme vaši firmu a převedeme ji do online prostředí.

Věděli jste, že 96 % zákazníků provádí své nákupy raději online? Začíná platit, že kdo není online, jako by ani nebyl.

Pomůžeme vám, abyste byli jako online firma vidět. Představte si, o kolik zákazníků denně přicházíte úplně zbytečně, jen proto, že nejste online. Okolo 6 milionů Čechů nakupuje na internetu, průměrná hodnota jedné objednávky je 1 454 Kč – to není zanedbatelná částka. Maximalizujte s námi zisk a nechte vaši firmu růst.

V čem vám pomůžeme?

Umíme bez komplikací digitalizovat vaši společnost a převést ji do online prostředí. Máme vlastní know-how, díky kterému to zvládneme opravdu efektivně. Analytické studie ukazují, že pokud se většině offline firmám nepodaří do 2 až 3 let přejít do online prostředí, nepřežijí. Čas na správné rozhodnutí byl už včera – pojďte do toho s námi. Provedeme vás celým procesem změny a uděláme z vás dravce online byznysu.

  • Pomůžeme vám nastavit správnou marketingovou a obchodní strategii.
  • Nastavíme a optimalizujeme procesy firmy v online světě.
  • Implementujeme potřebné a efektivní nástroje, které online firma potřebuje.
  • Zajistíme webovou prezentaci, případně výstavbu e-shopu.
  • Budeme vám oporou a celým procesem vás provedeme.

Události v poslední době jasně ukázaly, že do online prostředí přešla řada firem, které si to dřív neuměly ani představit. Přestože se na první pohled může zdát, že zrovna pro vaši firmu je online nemyslitelný, budete překvapeni, jak lehce to společně zvládneme. Digitalizace vaší firmy je dnes klíčem k úspěchu.

Co si po přechodu do online světa pochvalují naši klienti

  • Budují online povědomí o značce, už nejsou jen lokální.
  • Mají mnohem větší vliv na potenciální zákazníky.
  • Získali nové prodejní kanály, ze kterých profitují.
  • Snížili podstatnou část nákladů na služební cesty, kanceláře a podobně. Díky tomu mohli investovat do rozvoje byznysu.
  • Celkově ušetřili mnoho času a zlepšili svůj time management.

Jaký je podstatný rozdíl mezi offline firmou a digitální společností?

Zatímco klasická firma v offline světě má především přímý styk se zákazníkem, online firma na to jde jinak – může rovnou zacílit na velkou část klientů. Možná si právě říkáte, že offline má tu výhodu, že jste se zákazníkem v přímém kontaktu. Ovšem to stejné můžete udělat po telefonu, nebo ještě lépe přes videokonferenci. Zkuste odhadnout, o kolik byste snížili náklady na cestování vašich obchodníků? A o kolik by se zvýšila jejich spokojenost v práci?

V podstatě neexistuje úkon, který běžně děláte ve své offline firmě, a nešel by udělat online. Naopak, vždy jde provést, a dokonce ještě lépe. Můžete tak ze všech činností vytěžit maximum, přitom s minimálními náklady. Digitalizace firmy a úplný vstup do e–commerce není složitá. Budete ale potřebovat dobrého partnera, který vám pomůže.

Online svět je rychlý a dynamický. Konkurence je dravá, proto je důležité si vybrat správného partnera, který vám bude oporou. Při digitalizaci společnosti, ale i později.

Jak přejít do onlinu a snadno v něm fungovat

Důležité je umět efektivně komunikovat a využít nástroje, které vám v digitálním světě pomohou. Jaké to ale jsou? Určitě budete potřebovat rychle komunikovat, sdílet nápady, ukázat kolegům svou práci, ukládat soubory a další. Na všechno existují různě kvalitní nástroje. My vám ukážeme, které jsou vhodné k tomu, aby podpořily růst vaší online firmy.

1.    Naučte se rychle chatovat

Jedním z ideálních nástrojů je bezesporu Slack. Navíc ho můžete mít v bezplatné variantě, což nejedna online společnost pro začátek ocení. Můžete si vytvářet vlastní skupiny podle týmů nebo projektů. Stejně tak si můžete s kolegy volat, a to i pomocí konferenčních videohovorů. Praktické jsou také statusy, které ukážou, jestli jste zrovna online, nebo na něčem důležitém pracujete.

  • Vyzkoušet můžete i podobný nástroj od Googlu – Google Hangout.
  • Případně můžete využít řešení od Microsoftu, a to aplikaci Teams.

2.    Ovládněte konferenční hovory

Určitě budete potřebovat komunikovat ve skupinách. Bez toho se zkrátka neobejdete. Na skupinové hovory doporučujeme třeba Facebook nebo WhatsApp. Pokud chcete spíše byznysové řešení, je dobrý Skype pro firmy nebo už zmíněný Google Hangout. Samozřejmostí jsou funkce jako sdílení obrazovky a podobně. Existují sice další služby, ale tohle jsou ty nejlepší pro váš byznys.

3.    Pro snadné řízení projektů

Není nad to, když máte práci a projekt dobře rozplánovaný. Projekty musíte řídit efektivně. Pokud většina pracovníků pracuje z domova, musí jasně vědět, které části projektu se věnovat. Právě ke správě projektů a plánování vám pomůže oblíbený online nástroj Asana. Můžete řídit týmy nebo jednotlivce a vidíte celou historii projektu a směr, kam se ubírá.

4.    Měřte si odpracovaný čas

Měřit si odpracovaný čas je důležité, protože při práci z domova můžete snadno vy, i vaši zaměstnanci zapomenout na pracovní dobu. Je běžné, že zaměstnanci pracující z domova, mohou být častěji přepracovaní, protože se vytrácí jasná hranice mezi prací a soukromým životem. Stejně tak je důležité měřit čas na projektech, abyste viděli, jak jste efektivní. A zároveň, abyste dokázali odhadnout časovou náročnost budoucích projektů.

  • Doporučujeme využít nástroj Toggl, díky kterému získáte dokonalý přehled.

5.    Využijte virtuální vizualizaci

Určitě jste ve firmě při brainstormingu využívali bílé plochy, tabule, flipcharty a další. Při přechodu do digitálního prostředí se toho vzdávat nemusíte. Máme pro vás online alternativy, kde si můžete načrtnout vše, co budete potřebovat. Od různých grafů, přes schémata, až po prototypy. Můžete tvořit například myšlenkové mapy, lepit post-it, a další. Nejlepší je využít nástroje, jako je Miro nebo Mural.

Správný čas na digitalizaci firmy byl už včera

Nevadí, že online prostředí nerozumíte. Od toho jsme tady my. Víme, že internet používá v České republice okolo 8 milionů lidí a na celém světě je to více jak 4 miliardy. Potenciál je opravdu obrovský, stačí ho jen správně využít – a my to umíme. Digitalizujeme firmy do online světa a máme jasné výsledky. Jsme digitální agentura, plná specialistů na konkrétní problematiku. Máme tak jedinečné know-how, abychom digitalizovali vaši společnost.

Postaráme se o vaše webové prezentace, spravujeme internetové kampaně a především vám pomáháme oslovit obrovské portfolio nových zákazníků.

  • Abychom správně pochopili váš byznys, budeme ho muset nejdřív pořádně analyzovat. Bez dat to nepůjde, jsme totiž profesionálové a nestřílíme od pasu.
  • Navrhneme a vytvoříme, nebo inovujeme vaše webové stránky. Zkrátka se postaráme o to, abyste byli v onlinu nepřehlédnutelní.
  • Využijeme potenciálu internetu. Nastavíme digitální kampaně a oslovíme nové zákazníky.
  • Budeme budovat kvalitní obsah, protože bez něj to v onlinu nejde. Ať už na vašem webu, blogu nebo sociálních sítích. Je to jednoduché – obsah je totiž tím, jak vás vnímají klienti.
  • Postaráme se o váš rozvoj v onlinu také do budoucna.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *